Coediciones

 

Premiu María Josefa Canellada de Lliteratura Infantil y Xuvenil 2013

Premiu María Josefa Canellada de Lliteratura Infantil y Xuvenil 2013

Un relatu, ilustráu por Ruma Barbero, que cuenta con muncha chispa les esmoliciones d’una rapaza de quince años que s’enfrenta a dellos problemes de personalidá y la so particular manera de resolvelos. Mui recomendable llectura pal públicu adolescente asturianu, que se va a entender de mieu cola protagonista d’esti llibru. Tien quince años, una llunar del tamañu d’una llenteya nel papu izquierdu y un piercing na nariz; suma los númberos de les matrícules de los coches, nun-y gusten nin Justin Biever nin Shakira nin la ropa de marca, pero sí’l rap, les pelis de mieu, los dibuxos manga, lleer y los frixuelos rellenos de chicolate, ¿o non? Pue ser que nun s’asemeye muncho a ti, igual nun vos presten les mesmes coses, pero a ella va da-y lo mesmo.

Marisa López Diz (Xixón, 1970) ye llicenciada en Filoloxía Hispánica y especialista n’asturianu y gallego-asturianu, llingües les dos —xunto col castellanu— nes qu’escribe davezu poesía y narrativa tanto pa neños como p’adultos. Tien ganao abondos premios lliterarios, ente los que destaquen el Fernán Coronas (1998), Cuentos pola Oficialidá del Asturianu (1998), l’Elvira Castañón (2001), el Premio Xeira (2007), el Premiu de la Crítica (2007), el de Poesía Minera (2012), Relatos de la Mar (2012) o l’Urogallo de Bronce del Centru Asturianu de Madrid (2013) na categoría de llingua asturiana, amás d’otros premios y menciones tanto n’Asturies como a nivel nacional. Nel xéneru poéticu tien les obres Tiempu de tristura (1998) y A terra esqueicida (2007), n’asturianu y gallego-asturianu respectivamente. En cuantes al xéneru infantil, publicó los llibros Poemes de Carambelu (2006), Binoca (2008), Poemas de Caramelo (2009, en castellanu), Malva y el paragües máxicu y Malva y el papapallabres (2010). Nel 2012 estrenó’l curtiumetraxe A fiya del xastre, que recibió’l premiu al meyor curtiumetraxe rodáu n’Asturies «Ribadedeva Rec» (2014). L’otru campu artísticu nel que trabaya ye la música: forma parte del dúu Mestura, col que tien cuatro discos publicaos, Agua del norte (2006), Poemes de Carambelu (2008, n’asturianu), Poemas de Caramelo (2013, en castellanu) y A terra esqueicida (2013, en gallego-asturiano), esti últimu inspiráu en poemes del so llibru homónimu.

Impronta / Gobiernu del Principáu d’Asturies

978-84-941318-5-1

P.V.P. 10,00 euros

 

 


PercebesPremio de Textos Teatrales 2012

Percebes, David Barreiro

Nochebuena. No hay nadie en las calles de Madrid, las familias se han reunido para celebrar las fiestas. ¿Nadie? ¡Un momento, un momento! Si nos fijamos bien, podemos ver a David, un treinteañero vestido con un elegante traje que pasea sin prisa balanceando un maletín y observando los escaparates de las tiendas ya cerradas. De pronto se detiene y charla con un mendigo que toca la armónica sentado sobre unos cartones. ¿Qué es lo que vemos? La extraña pareja se va, no sabemos dónde, no sabemos por qué, aunque lo imaginamos: nadie quiere estar solo en Navidad. Percebes es una comedia negra sobre nuestra sociedad. Sobre la soledad y el amor, sobre la ambición y la amistad, sobre todo aquello que no nos atrevemos a contar a los demás.

David Barreiro (Gijón, 1977) ha publicado el libro de cuentos Relatos posindustriales (KRK, 2008, Premio Asturias Joven de Narrativa) y las novelas Mediocre (InÉditor, 2009), Barriga (InÉditor, 2010) y Perros de Presa (Gadir, 2012, Premio Fundación Complutense de Narrativa). Percebes es su primera obra teatral, aunque no será la última.

Impronta / Principado de Asturias

ISBN 978-84-940205-8-2

PVP: 10,00 euros

Mil desiertos llugaresPremiu de Poesía 2012

Mil desiertos llugares, Pablo Rodríguez Medina

Mil desiertos llugares ye un poemariu escritu pa conxurar la lleenda de los munchos amigos que l’autor vio marchar a ganase la vida fuera de les lleendes, allá pelos años 2003 y 2004. Foi un poemariu escritu como resistencia. Diez años dempués la realidá, por desgracia, fae por da-y la razón a los versos qu’esgranen el dolor d’una tierra que se desangra de lo meyor de so, cuando por olvidu, cuando por exiliu. A esti poemariu pon-y el ramu Les marques del héroe, un garrapiellu de poemes de cuando muncho más mozu que s’amuesen como les muesques que la vida va dexando, a golpe de sílaba y tinta, como un tatuax, sobre la piel de la memoria.

Pablo Rodríguez Medina (L’Entregu, 1978) nació na parroquia de San Andrés de Llinares y criose na barriada de Santa Bárbara. Vio pasar el Nalón enllenu del agua sucio del carbón y ente nates d’islán pel mes d’agostu, cuando baxaba llimpio, bañóse naquel agua d’Heráclito. Nél dexó la infancia tienra. Depués, quiciabes por señardá, entamó a escribir. Fue componiendo histories nes dos llingües en que vivió: l’asturiana, na que vivió y la castellana, na que lu educaron. Nún y n’otru idioma compunxo les sos fabulaciones en forma de poesíes, cuentos, noveles, relatos y obres de teatru que-y valieron reconocimientos como’l premiu Max Aub, el Xosefa de Xovellanos, el Teodoru Cuesta, el Gerardo Diego, el Llorienzu Novo Mier, el Fernández Lema, l’Asturies Mozu de poesía y de teatru… Llicencióse en Filoloxía Hispánica y féxose especialista en Llingua Asturiana.

ISBN 978-84-940205-9-9

Impronta / Principáu d’Asturies

9,00 euros

PERROS EN LA PLAYA

editorial de nueva literatura

Anaqueles polvorientos

editorial de nueva literatura

blog de CRISTIAN DAVID LÓPEZ

editorial de nueva literatura

Antón Castro

editorial de nueva literatura

Blog de Felipe Benítez Reyes

editorial de nueva literatura

FUEGO CON NIEVE

editorial de nueva literatura

Rima interna

editorial de nueva literatura

La Tormenta en un Vaso

editorial de nueva literatura

Libros y Bitios

editorial de nueva literatura

Paco Huelva

VISIONES DESDE EL SUR

editorial de nueva literatura

Argumentos en busca de autor

editorial de nueva literatura

Puentes de papel

editorial de nueva literatura

Blog de Álvaro Valverde

editorial de nueva literatura

ALMA EN LAS PALABRAS

editorial de nueva literatura

Hemeroflexia

editorial de nueva literatura

Blog de Rafael Reig

editorial de nueva literatura

CRISIS DE PAPEL

editorial de nueva literatura

Café Arcadia

editorial de nueva literatura

A %d blogueros les gusta esto: